SSI wint Europese Pitch Unilever; Brandwise Nederlandse partner

Unilever kiest voor SSI als Personnel Service Provider voor haar Europese keten van Brand Stores (Ice cream). Met de keuze voor SSI vult Unilever voor... [...]

Van harte welkom namens Dove!

Dove brengt haar merk tot leven met de opening van de Dove popup store in Amsterdam. Geheel in het teken van het merk Dove wordt hier het volledige as... [...]

Nu luistert de klant maar eens naar ons....

....Brandwise activeert namelijk Bose op de winkelvloer. In deze dynamische activatie zoekt Bose actief haar doelgroep op. Via instore inzet in elekt... [...]

Roerbakken wordt nu wel heel makkelijk

Croma maakt roerbakken met olijfolie wel heel makkelijk. Met Croma Roerbakmelange is het mogelijk om op hoge temperatuur het vlees snel dicht te schro... [...]

Robinsons Fruitshoot scoort in sportkantines

Brandwise en Britvic scoren in het sportkanaal met Robinsons Fruitshoot. Met een buitengewoon hoge orderscore wordt enthousiast gereageerd op de intro... [...]

Sales outsourcing: de 4 trends

Brandwise heeft als specialist op het gebied van outsourced sales diensten inzicht in de belangrijkste trends en ontwikkelingen. Het stelt ons in staa... [...]

Zomervakantie: waarom promotie als iedereen weg is?

..... Of is niet iedereen tegelijkertijd weg? Op het hoogtepunt van de vakantieperiode lijkt het wel eens of iedereen het land uit is. Snelwegen z... [...]

Meer marge en omzet vanuit het schap

De consument triggeren, de doelgroep uitdagen, activatie op het winkelschap. Elke trade marketeer of sales manager weet dat het nodig is maar hoe doe ... [...]

Verschil tussen een glimlach en UW glimlach?

Weet u het verschil tussen een glimlach en UW glimlach? Brandwise In ieder geval wel.  UW glimlach is hospitality die aansluit bij het DNA v... [...]

Het gezicht van een merk

Marketeers creëren graag een merkpersoonlijkheid rondom een merk of product. In alle uitingen op het scherm, online en in print worden de unieke ... [...]

Grote aantallen en persoonlijke aandacht: Huishoudbeurs 2015

Het waren 9 heftige dagen waarin weerstand werd geboden aan 243.768 vrouwen op de Huishoudbeurs 2015, de 70e editie. Met trots kijkt Brandwise terug op de 13 stands en stand bemanningen die wij hebben mogen realiseren. 

[...]

Persoonlijke relatie met uw klant is essentieel

In de huidige retailomgeving is het van essentieel belang om actief een positieve relatie met de klant te onderhouden. Meer nog dan ooit wordt er van ... [...]

Kwaliteit in kwantiteit

Heel Brandwise bakt! Tasting campagne door heel Nederland om het geheime ingrediënt met iedereen te delen: Blue Band Cake & Koekjes. Deze ni... [...]

Effectief traffic naar de winkel genereren... hét kan!

Genereren van traffic richting de winkel in combinatie met merk activatie: Voor Samsung realiseerde Brandwise een 3-delig activatieplan. Hierbij werd... [...]

Voor Alpro realiseerde Brandwise een instore activatie campagne gericht op het product Alpro Mild & Creamy. Binnen deze campagne werden de volgend... [...]

Meer resultaat met de Brandwise EffectiviteitsIndex

Wat bepaalt wat de beste locatie voor de sampling van uw product? Uiteraard de aanwezigheid van een grote aanwezigheid van uw doelgroep maar zeker ook... [...]

Beslist op de winkelvloer

40% van de aankopen in winkelcentra zijn ongepland oftewel impulsaankopen. Er liggen dus nog steeds voldoende kansen om uw doelgroep tot aankoop over ... [...]

Mooi Weer Garantie

Helaas, Brandwise kan geen garantie geven op mooi weer. Brandwise kan er wel voor zorgen dat bij mooi (zomers) weer uw merk en product bij de doelgroe... [...]

Meer effect voor instore activatie via Brandwise

Brandwise voert al haar Field Marketing activaties uit met een maximale focus op concreet resultaat. Om een transparant inzicht te krijgen in de effec... [...]

Landelijke première Tradizionale Lounge Roadshow

Vanaf 14 september start Brandwise met de uitvoer van drie roadshows voor Dr. Oetker. Op deze dag zal tijdens de Leontien Ladies Run de landelijke pre... [...]

RAS Friet nu ook thuis verkrijgbaar!

RAS Friet is het meest eigenzinnigste frietje van Nederland. Tot voor kort was het voor de grote schare liefhebbers alleen verkrijgbaar bij de snackba... [...]

Brandwise Summer Sales

De zomer is traditioneel een rustige periode. Veel mensen genieten van het mooie weer en van welverdiende vakanties. Dit betekent echter ook dat uw co... [...]

Ontvangst op niveau

Brandwise realiseert tijdens de ESC een ontvangst op niveau door medewerkers met niveau. Elk jaar brengt de organisatie van de European Soci... [...]

Aviko maakt vanavond (30-05) kans op de Challenge Award 2013 met het product “Kokkerellen van Aviko”. De Challenge Award is de belangrijks... [...]

Brandwise kookt verder met de Maggi Marktkraam   Voor het vierde jaar op rij gaat Brandwise de Maggi Marktkraam inzetten bij geselec... [...]

Brandwise scoort tijdens de Europea League Final

Brandwise verzorgde VIP hostesses voor de UEFA organisatie tijdens de Europea League Final in de Amsterdam ArenA.  Met hun professionele aanpak e... [...]

Op de foto met Cora en Flora!

Brandwise ontvangt opmerkelijk bezoek op de Libelle Zomerweek want Cora en, haar opvolgster, Flora komen langs. Vandaag, donderdag 16 mei, zullen zij ... [...]

100.000 bezoekers tijdens de 100%NL Familiebeurs

Van 17 tot en met 22 oktober vindt de 100%NL Familiebeurs plaats in de Brabanthallen te ‘s- Hertogenbosch tijdens de Herfstvakantie. In totaal w... [...]

Sinterklaas klaar voor de zomer!

Veel fabrikanten zijn druk bezig met de voorbereiding en inverkoop voor Sinterklaas. Dit lijkt vroeg maar het is essentieel om de inverkoop van Sinter... [...]

Field Marketing op basis van Feiten!

Met de introductie van het Data & Location Center tilt Brandwise Field Marketing naar een nieuw niveau. Brandwise beschikt over een volledig cijfe... [...]

Brandwise verzorgt een warm welkom voor 47.000 cardiologen

In augustus vindt het grootste medische congres ooit plaats in de Amsterdam RAI, het ESC Congres 2013. Hierbij zullen 47.000 cardiologen en ander medi... [...]

Op deze eerste zonnige dagen van het nieuwe jaar is duidelijk dat Brandwise aan een fleurig voorjaar begint. GroentenFruit Bureau Brandwise zal ... [...]

Sampling met mooi weer garantie

Ook al is de sneeuw nog maar net gesmolten en is de ergste kou nog maar net weg, de eerste zomerse dag zit er al snel weer aan te komen. ... [...]

Brandwise met Milka op voorpagina Telegraaf

Brandwise is trots op de stand voor Milka die zelfs de voorpagina van De Telegraaf heeft gehaald. Bent u benieuwd wat de Huishoudbeurs voor uw merk(en... [...]

Brandwise Distribution Maximizer

De Brandwise Distribution Maximizer zorgt voor een maximale distributie binnen een korte periode, direct na uw productintroductie in de supermarkt. W... [...]

Brandwise Kersttour 2012

Brandwise gelooft in de power of human interaction. In een wereld waar traditionele media aan impact verliezen is de behoefte aan persoonlijke contact... [...]

Brandwise Tour succesvol afgesloten

Brandwise heeft de afgelopen weken non-stop getourd door Nederland en België. Tijdens de tour werd de nieuwe naam gevierd en geïntroduceerd ... [...]

Brandwise de nieuwe naam van Promodukties, Promo Results en Afair

Promodukties, Promo Results en Afair Hospitality Services fuseren naar Brandwise Group B.V. [...]

E-mail dit! Tweet dit! Deel op Facebook!
 
  • Geïnteresseerd?
  • +31 88 770 1000
  •  
  •  


Werken bij Brandwise Nieuws Actie foto's Brandwise